17 February 2015

KEJOHANAN SEPAK TAKRAW MSSM DAERAH SETIU 2015

Juara kejohanan sepaktakraw bawah 12 MSSM daerah Setiu masih dalam gengaman SK Sungai Lerek.  Menjuarai kejohanan ini setelah berhempas pulas menentang pasukan tidak ternama SK Panchor Merah dengan kemenangan tipis dalam permainan tiga set. SK panchor merah tiba-tiba berwajah harimau mengalahkan lima pasukan lain dalam kumpulannya dengan kemenangan bergaya sebelum bertemu SK Sungai Lerek. Regu Panchor Merah yang buat pertama kali muncul di kejohanan ini menunjukkan permainan yang mantap dan bergaya menghadapi regu Sungai Lerek yang merupakan juara bertahan tahun 2014. 
Penyampaian pingat telah disempurnakan oleh Tn Hj Rosmadi Penolong PPD Setiu di venue kejohanan SK Putra Jaya pada 16 Feb 2015.




1 comments:

Blogger February 22, 2020 at 10:32 PM  

This way my buddy Wesley Virgin's autobiography launches in this shocking and controversial VIDEO.

You see, Wesley was in the army-and shortly after leaving-he found hidden, "mind control" secrets that the government and others used to get everything they want.

As it turns out, these are the same tactics tons of celebrities (especially those who "became famous out of nowhere") and top business people used to become wealthy and famous.

You probably know that you use only 10% of your brain.

Mostly, that's because the majority of your brainpower is UNTAPPED.

Perhaps this conversation has even occurred INSIDE your very own mind... as it did in my good friend Wesley Virgin's mind about 7 years ago, while driving an unregistered, beat-up trash bucket of a car with a suspended driver's license and $3.20 on his debit card.

"I'm so fed up with going through life payroll to payroll! When will I finally make it?"

You took part in those questions, isn't it so?

Your success story is going to be written. All you have to do is in YOURSELF.

Take Action Now!

SEKOLAH KEBANGSAAN PANCHOR MERAH
22100 PERMAISURI, SETIU,
TERENGGANU DARUL IMAN.
09-6923626
© 2010 SEKOLAH KEBANGSAAN PANCHOR MERAH, Hakcipta Terpelihara. Semua tulisan, pendapat, komen dan foto yang ada di blog ini adalah kepunyaan SEKOLAH KEBANGSAAN PANCHOR MERAH melainkan dinyatakan sebaliknya. SEKOLAH KEBANGSAAN PANCHOR MERAH tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang kehilangan atau kerosakan yang diakibatkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi daripada blog ini.

Kembali ke ATAS